środa, 12 października 2016

Początek i powitanie


Mamy październik. Godzina dość późna, zegarek uparcie twierdzi, że już po 22. Za oknem ciemno, szaro i mokro, bo jesienna aura raczy nas w tym roku zimnem i deszczem. W kubku resztka zimnej już herbaty (jak zwykle niedopitej). Kot zaszył się w pościeli, a chłód i pora wskazują na to, że wypadałoby pójść w jego ślady. Mimo to piszę dalej... swój pierwszy post na tym blogu.

Dziś rozpoczynam tworzyć to miejsce. Tym wpisem zapoczątkowuję budowanie bloga zarówno dla mnie jak i wszystkich, którzy zechcą tu zaglądać. Stworzyłam go, by móc dzielić się swoimi pokładami kreatywności, inspirować i przekazywać wartościowe treści, a także często swoje opinie i przemyślenia. W tym miejscu chciałabym więc również wszystkich serdecznie powitać na moim skrawku sieci.

Uwielbiam tworzyć. Gdy po trzech latach studiów humanistycznych zdecydowałam się spełnić jedno ze swoich marzeń i pójść w zupełnie innym kierunku, nie byłam pewna niczego, za to pełna obaw. Teraz wiem, że była to dobra decyzja. Mam ogromną nadzieję, że rozpoczęcie dziś blogowania to następny świetny wybór.

Blog ma być dla mnie odskocznią od codzienności, miejscem tworzonym z pasją i sercem, ale bez przymusu. Chcę kreować treści inspirujące i wartościowe, ale też lekkie i przyjemne, z nutką lifestylu. Niczego nie zakładam i nie tworzę planu, mam jednak tysiąc pomysłów na minutę i chęć wcielenia ich wszystkich w życie.

Będzie mi miło jeśli zostaniesz ze mną, bądź zajrzysz od czasu do czasu z kubkiem herbaty by zobaczyć w jaką stronę rozwinęło się to miejsce. Zapraszam.

  Pozdrawiam,


2 komentarze: